Diskuze

ikonka mibo koloběžkyVaše názory na kolobězky MIBO

Pějte samou chválu, stežujte si na naše koloběžky…zajímá nás každý vás názor, protože koloběžky MIBO děláme hlavně pro Vás!

Přidat komentář

Na webu nebude zobrazen
Protispamová kontrolní otázka
 

Komentáře

24.5.2013 17:56

rajce

Muzete mi poradit nejakou dobrou pumpicku? Muj muz ma cosi, co se musi drzet silou na ventilku jednou rukou a druhou rukou pumpovat a me to s tim zoufale nejde. Slauch a stojanek bych mela radsi.


23.5.2013 12:33

Slůně

Zdeněk - a smysl toho odkazu, když se dají koupit přímo tady? :-)))


23.5.2013 10:41

Zdeněk

Jsou super http://www.hyperzbozi.cz/vysledek-hledani?q=kolob%C4%9Bzky%20MIBO


23.5.2013 10:41

Zdeněk

Jsou super http://www.hyperzbozi.cz/vysledek-hledani?q=kolob%C4%9Bzky%20MIBO


22.5.2013 11:23

Slůně

rajče - mám tydle: http://www.rejoice-kt.cz/files/products/Sprint_Castle_rock_navy_grey.jpg

dobře ulítle ale vypadají tyhle dámské: http://www.rejoice-kt.cz/files/products/Vibram-Womens-SpyridonLS-OrangeGrey.jpg


vylepšit by to šlo už jen nějakou zvýrazňovačovou barvou (jak je teď děsně in a většina holek v tom vypadá, jakoby jim v ruce práskla fixka:))) a fakt tím chlupem navrch - to bych vypadal jak Bigfoot. Ale asi by mě pak čekal rychlý převoz do Kroměříže :D

S tou barvou to vím, ale klidně bych přežil třeba černý kloub na žluté kolobce. nebo stříbrný na červené :)


21.5.2013 15:59

rajce

Slune - hehe, uplne si to predstavuji...uz by se to dalo vylepsit jen tim, ze by petiprstaky delali s chlupem navrch. :-)
V jake je mas barve? Videla jsem i cervene.
Master musi mit kvuli sklapovacimu mechanismu barvu o mensi tloustce vrstvy a to pry se zlutou nejde.


20.5.2013 8:12

Slůně

rajče - máš recht, konečně jsem ji vybalil z krabice a je fakt nádherná. Škoda, že takovou barvičku nemá můj Mastr :)

pětiprstové botky už jsem otestoval, jede se v nich naprosto úchvatně :)

Dojel jsem mladý pár s kolem u přechodu. Zastavil jsem vedle nich, pán se podíval na čem jsem přijel, oči mu sklouzli i k botám. Otočil se a bylo vidět, jak se zasekl. Musel se podívat znovu, jestli viděl dobře. Prý "já jsem myslel, že jste se doma zapomněl obout a jedete jen v ponožkách." :-))))

a jinak jsem byl s koloběžkou v Intersportu a byla velmi velmi vychválená :)


17.5.2013 19:55

rajce

Dobra volba, moje krejzyna je tez zlutaskova a moc ji to slusi


16.5.2013 8:37

Slůně

tak z nás bude za chvíli koloběžková rodina - včera jsem koupil žlutou krejzinu pro brášku. aspoň mi, mizera, nebude pořád krást mojeho mástra :)

a už jsem si koupil i PětiPrsťáky od Vibramu - model Sprint. jsou moc pohodlné, zatím v nich jen chodím, vyjedu snad v sobotu, snad to přežiju :-D


3.5.2013 18:22

Vlad.

Teda, Slůně, tou kaluží jezdím taky, a taky tam byla schovaná díra, sakra, ten Tvůj příběh ja jak přes kopírák.Jo ještě k tomu odbočování. Pořídil jsem si zpětné zrcátko, a je to lepší.Když za mnou nic nejede, tak neukazuju a rovnou odbočím, žejo. Co se týče botů, tak používám botasky s minimálním vzorkem, a jsou perfekt. Ale i polobotky s tenkou podrážkou, taky dobrý,a určitě nejsou určeny pro koloběh, ale na to kašlu,ne?


3.5.2013 9:10

Vranitko

Vlad: Díky za tip na priblizovadla.cz - sice jsem musel docela hledat, než jsem nalezl "správný článek" ale podařilo se, no a dnes ráno cestou do práce se podařilo už i ukázat levou rukou při odbočování z cyklostezky, takže "ono to půjde" :-)


2.5.2013 21:02

Slůně

vlad - článek na přibližovadlech jsem četl, jen by mě zajímaly praktické zkušenosti... z obchodu rejoice z Prahy mi napsali, že žádné z nich nejsou přímo "určené" na kolobrndu, tudíž snížená životnost. stejně tak s praním pětiprsťáků - snižuje to životnost. přitom z popisů a recenzí vyplývá, že praní je OK.


rajče - jestli mám či nemám konfekční nohu netuším, ale za týden to zjistím :-D
Takže vzít případně nějaké běžecké boty a neřešit? mě na nich právě nesedí moc ta odpružená pata, nehledě na to, že se mi na minulých propadla a trvalo víc než měsíc, než byla vyřízena reklamace - vrácení peněz.

teď jezdím v botaskách od Vietnamců - výdrž vcelku OK i na kole. stejně pedály zničím každé podrážky, takže dát víc než 200 za boty, které do půl roku zničím se mi u nich nechce.
je ale pravda, že u těch vietnamských to klouže, holt umělohmotná podrážka není moc dělaná na odrážení. v tom byly i ty levné běžecké mnohem lepší.

před nízkou překážkou se snažím nadzvednout přední kolo, pomáhám si pravou nohou na zemi. obrubník seskočím, ale vyskočit ho radši nezkouším, ještě pořád nemám koupený páteřák, a byť v nemocnici vařili naprosto luxusně, tak 3 měsíce už mi tam stačily :-D

však až já se naučím ten bunny-hop, tak to budou všichni teprve koukat :-D

teď večer jsem si říkal, že proletím tu kaluž na cestě a trošku ohodím známé, co šli po chodníku vedle, a ono jak na sviňu v ní byl částečně propadlý kanál, tak jsem zas málem hodil držku :-D

zámek s sebou na nákupy nevozím, takže beru brndu s sebou. vyhodit mě zatím chtěli pouze z Kauflandu ve Valmezu (nedal jsem se), pak to zkoušeli z Terna ve Zlíně (ale tam jsem to ukecal, že zůstane v infokoutku pod dozorem). jinak všude zatím relativně OK. jen někdy otočím o 90 stupňů řidítka, abych byl užší. (i když pořád je to užší než nákupní vozíky, tak nevím, co jim vadí...)

sám dělám v obchodě, a když mi i dřív přišel někdo s brndou, tak jsem s tím nemíval problém. občas i to kolo dovnitř pustím. taky bych svoje nenechal venku bez dozoru..

zvažuju přikoupení toho košíku na řídítka, že bych ho používal místo nákupních košíků.

a kde by mě vyhodili, tam bych prostě nechodil. nazdar :-D


2.5.2013 18:48

vlad.

Ohledně odbočování a ukazování směru je dobrý článek na:Přibližovadla.cz a je tam i článek o obutí.


2.5.2013 18:00

rajce

Slune, o fivefingers jsem uvazovala ale nemam "konfekcni" nohu. Nakonec jsem poridila Inov8 f-lite 195 - krasne ohebne lehoucke (cislo v oznaceni je vaha v gramech) bezecke boty u TrailPointu...kam jsem puvodne sla pro vivo-barefoot ale jejich kopyto mi tez nesedelo.
Jsem zvedava v cem jezdi ostatni.

A pak jeste dotaz k prakticke veci - kdyz jste rozjeti a zjistite, ze pred vami je prekazka vyssi/hlubsi, nez se predtim zdalo - prejedete ji se zadrhnutim nebo se snazite odlehcit nohu na stupatku? Ja obcas seskocim a prebehnu par kroku vedle Crazyny po svych. :-)
Jo a jak pri nakupu? Berete si brndu dovnitr do kramu?


2.5.2013 15:41

Slůně

taky jeden dotaz, jsem skleroza

Nevozíte někdo Vibram Fivefingers? Jaký model a jak to máte s životností?
Když už jsem na koloběžce za exota, tak bych tu pověst mohl ještě trošku natáhnout :-D

jak je to s praním? Jde to? A vozíte do nich prstové fusekle?

Příští týden jedu na výlet do Prahy, tak jsem si říkal, že bych si je zašel vyzkoušet a případně koupil, jenže nevím, který model...


2.5.2013 15:39

Slůně

Vranítko - s koloběžkou jezdím radši po chodníku, pokud není nějaký moc hrbolatý, ale jsou místa, kde jezdím po silnici. Většinou bez problémů - jen si musím držet větší odstup od krajnice než na kole, podle toho, kolik děr tam je :)

co se týká odbočování - ve městě, když jedu po chodníku a potřebuju odbočit přes cestu, tak si vyčíhnu chvíli, kdy za mnou nikdo nejede, sjedu na cestu, a když je to do 50 metrů, tak to vezmu prostředkem pruhu, holt si případní řidiči chvíli počkají - tak jako na kole - a pak odbočím. když je to dál a za mnou jsou auta, tak radši zastavím na krajnici a počkám...

řidítka občas pustím, i ukazuju rukou, ale většinou nohou a doufám, že jim to dojde :-D


2.5.2013 10:09

Vranitko

Tak jsem začal druhou sezónu dojíždět na MIBO Masterovi do práce systémem kolobka - vlak - kolobka, konečně se dostatečně ustálilo počasí i moje zdraví abych na to zase stoupnul. Pořád se nemůžu koloběhu nabažit, pořád je to bomba.

Mám ale otázku. Jezdíte s koloběžkou i na silnici? Jak řešíte odbočování? Je vůbec možné ukázat rukou "změnu směru jízdy" jako na kole? Jakmile pustím řídítka jednou rukou, řítím se k zemi. Je to o cviku, nebo způsob držení koloběžky (jedna ruka, jedna noha) neumožňuje řízení jen jednou rukou? Přeci jen na kole ty tři body "roviny" drží nohy a zadek na sedle.

Dík za postřehy a zkušenosti

PS: když se bavíte o rychlostech, tak běžná rychlost po rovince je u mě podle mé ženy (jela na kole) 17 km/h - oproti kolu to po městě v klikatých uličkách není zase o moc pomalejší :-)


1.5.2013 20:00

Slůně

Tak mám za sebou kratší výlet - 22 km - spolu s 15letým synem pana domácího, který jel na kole. Průměrná rychlost 17,5/h. Ale dost nám ubralo město, semafory a pak polňačka z Otrokovic do Zlína. Před průjezdem Otrokovic tam bylo 18,5 :)

Těch 22 mám asi jen na ty kratší vzdálenosti do 4 km po rovince. Pak už to v pudu sebezáchovy padá.

Ale utahaný (a spokojený) jsem stejně jako po 70 km na kole. To by mi trvalo trošku dýl než hodinku a čtvrt...

Tak, teď si jdu za odměnu upéct nějaký koláček, ať ty spálené kalorie trošku poléčím :-D


28.4.2013 17:07

vlad.

Protože už jsem starší páka, tak mně také menší rychlost vyhovuje, nechce se mi pořád spěchat, radši vyjedu trochu dřív a v klidu si to hasím těch 14/hod.Je to takové bezpečné a v cíli cesty jsem třeba o 15 minut později, než kdybych jel na kole...kolobrnda je bezpečnější právě díky menší rychlosti a nízkému těžišti.Ale kdysi mi trvalo několik let než jsem vstřebal, že kolobka je pomalejší, ale jak si na to koloběžec zvykne, jsou už potom jenom samá pozitiva,žejo.


24.4.2013 8:56

Rosťa

22 km/hod po rovině na kolobce jsem jel tak možná někdy s vichřicí v zádech. Normálně jezdím tak 12 až 15 km/hod a jsem spokojený. Koloběžka má oproti kolu řadu výhod, ale rychlost k nim nepatří. Tak si spíše užívám těch výhod.


23.4.2013 9:51

Slůně

jo jo, docela si ježdění užívám. Kolobrnda už nevrže - kápnul jsem olej do kloubu i do řidítek (takže se zase lehce protáčí, když je špatně utáhnu :-))

rychle nevím, nevím. Na starém favoritu jsem byl zvyklý na rovince jezdit kolem 30 km/h bez nějakých potíží. Takže mi teď připadá, že jedu strašně pomalu. Ale je pravda, že jsem koloběžku pořizoval, abych tak nespěchal, takže to asi účel plní.

Kolik je tak "normální" rychlost?

Jak by vypadal Mastr s berany ze silničky? Jelo by to rychlejc? :-D
Hmm, mít tak Mibo RaceK... ale to by mě zas nevzali ve Zlíně do trolejbusu, a ve vlaku bych to už asi taky neukecal.


21.4.2013 18:49

vlad.

V Mibu mi poradili na chrániče kotníků vteřinové lepidlo,tak jsem vzal také ten "atack" a drží jako čert už třetím rokem. Jé Slůně, ty už jezdíš, a rychle (22 na rovině je dost),to je bezva.


21.4.2013 17:20

Martin

Chemoprénem to drží jak přibitý.


20.4.2013 11:14

Slůně

Tak jsem zrovna lepil taky... zkusil jsem Loctite super attack (SOS repair) za nějakých 25,- a zatím se zdá, že drží. Uvidíme po prvním dešti a nějaké delší jízdě...


19.4.2013 13:23

Rosťa

Gumové chrániče bych přilepil vteřiňákem (kyanoakrylátové lepidlo), ne tím úplně nejlevnějším typem. Chemoprenem by to také drželo, podle mne ale hůře. Před lepením plochy odmastit. Podlaha se mi zpočátku místy odlepovala, podle barvy lepidla bych typoval, že byla původně přilepena Chemoprénem, dopřilepil jsem to vteřiňákem a drží to. To je ale vše jen můj názor, osobně bych kontaktoval přímo někoho z Miba ať poradí.


18.4.2013 21:50

Martin

To nevím, chci to tím zkusit, ale pro jistotu se chci zeptat, jestli už to někdo nějak zkoušel.


18.4.2013 21:35

Slůně

Chemoprenem to nedrží? :-))

nevím, třeba někdo poradí líp. aspoň já jím hodlám lepit novou gumovou "podlahu"


18.4.2013 21:08

Martin

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak se přidělávají takový ty gumový chrániče kotníků. Máte někdo radu? Díky, Martin.


18.4.2013 10:37

Slůně

Díky moc Rosťo, zkusím to promáznout.


18.4.2013 9:15

Rosťa

Masterka mi zpočátku také vrzala, byl to kloub, pomohlo kloub namazat a dotáhnout rychloupínák tak, aby šel přiměřeně ztuha. Teď už se o kloub moc nestarám a nevrže, asi si komponenty sedly.


17.4.2013 20:58

Slůně

Tak už vesele jezdím. Jen jsem koukal, jaký kus práce koloběžka udělá se zády. Nevěřil bych... Kdybych to měl porovnat, tak týden na koloběžce po kouscích (tak 3 km denně) mi zlepšil záda skoro stejně, jak měsíční chození na rehabilitaci a pravidelné cvičení. (čímž samozřejmě nechci shazovat práci moc šikovné slečny Hradilové na rehabilitaci v Kroměříži, bez ní by to zaručeně nešlo (kdyby to tu náááhodou četla: DĚKUJI! máte u mě další várku zelených Deli:-))) ; stejně tak by to nešlo udělat obráceně - první kolobka, pak rehabilitace). Jen mi pořád připadá, že se na kolobce strašně šnečím, přitom na tachometru je na rovince nějakých 22 a to stejné ukazuje radar, tak nevím. To asi ty sjezdy od domu se 14% klesáním ukončeném silnicí a pak srázem :-)))

jen se zeptám - povrzává mi koloběžka. myslím si, že někde v oblasti hlavového složení (to jsem zkusil trochu dotáhnout, o něco se to zlepšilo) nebo řidítek (ta mohla vrzat, protože byla zasunutá nadoraz). Ale pořád to trochu vrže a mě to vadí a vadí a vadí :-)))

ale taky je asi možný, že je to "jen" nějaká nečistota v kloubu Mastra nebo na řidítkách, že? důkladně vypucovat?


27.3.2013 20:20

vlad.

Jasně, Slůně.Být na Tvém místě, tak bych to také nevydržel.Kdysi jsem měl nohu v sádře, a jak mi ji sundali, krátce na to už jsem opatrně pajdal na brndě a moc se mi to líbilo. Hodně štěstí a v neděli je už duben,takže hurá.


25.3.2013 17:20

Slůně

Tak už zas jezdím. Nevydržel jsem to do dubna. Zatím sice jen kousek, asi 1,5 km na trolejbus, pak se velkou část cesty svezu, a pak mě čeká jen asi 500 metrů, ale dobrá psovi mucha, ne?

ještě chvíli po pár kouscích a prubnu celou cestu do práce na kolobrndě. nebýt tam toho dlouhého kopce, tak bych to zkusil už teď, ale ty záda...


24.3.2013 12:01

Václav Z

Náhrada za REXE.. zatím nevím ale u tohoto tipu si myslím že je přetížená na přední kolo tak o20 až25 procent jeste gugluji a není tím pádem na sjezd zatím WZ


20.3.2013 13:40

rajce

Nasla jsem toto: <a href="http://www.youtube.com/watch?v=mGgidUE8drE"> v</a>


18.3.2013 15:52

Slůně

jo jo, pauza je to strašná. daleko horší ovšem je, že se mi po návratu z nemocnice všechno oblečení zmenšilo o číslo. Budu muset vyměnit pračku i prášek, protože toto by si dovolovat neměli :-)))


17.3.2013 19:53

vlad.

Venku je stejně bídně, Slůně, myslím, že bych počkal do toho dubna...I když se ta pauza asi zatraceně táhne.Na ten Tvůj odkaz ještě hodím voko.


16.3.2013 9:32

Slune

http://www.ivelo.cz/servis-tipy-rady/domaci-servis-kol/?cast=brzdy

61.Dil ;)

Me to sice ochotny pan v Mibu pri nakupu ukazal a vysvetlil, ale uz si to stejne nepamatuju :D

Jak ja bych se sel projet, ale rehabka mi to jeste do dubna zatrhla. Ze bych neposlechl? :))))


15.3.2013 15:13

vlad.

To seřizování brzd, Rajče, to je dobrá otázka. Návod jsem hledal marně, pak mi to přece jen docvaklo.Povol brzdné lanko, pružící dráty vyndáš, sjeté špalky si dala pryč,a ty nové zasadiš (i s těmi konusovými podložkami směrem dovnitř)tak, že je napřed přitiskneš k ráfkům, pak dotáhneš, pak vrátíš zpět ty pérovací dráty a nakonec přitáhneš a dotáhneš i brzdné lanko.Když dodržíš tenhle postup, brzdy budou opět fungovat, žejo. Tak hodně štěstí.


12.3.2013 16:07

rajce

OK, tak jeste jednu otazku - jak se serizuji v-brzdy? Je nekde na netu navod? Diky


7.3.2013 14:58

rajce

Tak jsem za zimu 2x pichla zadni kolo, tedy pri minimalnim provozu. Trochu me to znervoznuje. Pritom mam dojem, ze sleduji kudy a pres co jezdim vic jak kdo jiny. Vozite si bezne sebou vybavu na opravy, kdyz treba jedete jen do prace? Za jak dlouho jste schopni odstranit takovyto bezny defekt?


6.3.2013 14:32

mibo

Ahoj Kamile,
Pokud přijedeš k nám do obchodu je možné si kolobku vybrat a my ti ji do cca 1,5 hod. poskládáme a můžeš si jí ihned odvézt.Napiš mi o jakém modelu uvažuješ.


5.3.2013 15:30

Kamil

Ahoj ve spolek chci si pořídit kolobku ale nechce se mi moc čekat než by mi přišla dá se přímo si vybrat kolobku a rovnou si jí odvést nebo je to vše na objednávku ?


27.2.2013 20:51

Vlad.

Kličkovat na cestě, Rajče,se nemůže. A když, tak jedině se zpětným zrcátkem na řídítkách, žejo(mám je na všech třech brndách).Já bych stejně nepřezouval na objemnější gumy,pak se moc dřepuje a více bolí nohy. Vzal bych to jako novou výzvu s tím, že můžu být třeba hrdý na to, že jsem se tu zasr...ou cestu naučil sjíždět (asi pomaleji). A na kolobce je to navíc bezpečnější(nízké těžiště) než na kole, žejo.Hodně štěstí.


25.2.2013 14:40

rajce

Vlado, jak presmykas pres hrboly na asfaltu z kopce? Mam do do prace samy pricny prah, ne tedy primo "lezici policajt" ale praskliny po opravach, asfalt zvednuty koreny atd. Snazim se mezi tim klickovat ale asi to neni v provozu moc bezpecne.


23.2.2013 0:30

vlad.

No, já tedy nevím,Rajče,ale jezdím občas přes les a se světlostí 5cm nikde problém nemám. Vpředu je světlost asi 7, takže se našinec přesmýkne přes hrbol, jako nic. Nějaké švalbky (big apple?)jsou objemější, ale je třeba na zadní kolo koupit 12,5", protože zadní ráfek je 12,5".Krejzynu mám také,na šotolině zvládá všecko.To převýšení(jakékoliv) je jen věcí tréninku a vůle...


22.2.2013 17:19

rajce

Mam crazynu od lonskeho podzima a to nizke stupatko me dost rozciluje, bojim se, ze si kvuli nemu nabiji kokos. Jak resite vyvysene nerovnosti pri sjezdu? Stridani leve a prave mi az tak nevadi. Boli me driv noha kterou mam na stupatku. Nekde jsem cetla, ze kdyz se daji pneu Schwalbe misto Kenda, ze se tim zvysi i stupatko. Je to tak?
A pak bych se zeptala do jakeho prevyseni s brndama jezdite. Mam to do prace zkopce/dokopce, rovinek si moc neuziji.


20.2.2013 19:35

Vlad.

Jo, 5000 Km, to už budí fakt respekt, pane Rosťo.Jinak je to přesně tak, jak jste říkal. Našinec se naučí postupně jezdit (hlavně střídat nohy), a pak už je to i radost z pohybu a tak různě,že jo.Pokud si tak matně vzpomínám, potřeboval jsem možná 300 km, než levá noha byla jako pravá.Tak hodně štěstí, paní Ájo.


19.2.2013 11:17

Rosťa

Ájo, ono je to s kolobkou jako se vším, s čím se začíná. Ze začátku se člověk nadře a jak si zvyká, tak už námahu ani nevnímá. A ty moje ujeté kilometry nejsou žádný zázrak, nejsem žádný sportovec, jenom na kolobce už druhý rok jezdím do práce a ono se to nasčítá. Jo, a na shazování „batohů“ je koloběžka fakt dobrá, teda u mne spíš na ten pivní :-) Tak ať Vám na jaře ty kilometry šťastně přibývají!


18.2.2013 11:44

Ája

Ahojky, díky za radu. Zkusím utáhnout ventilek, prý ten klíč doma máme. Třeba budu mít štěstí jako Vláďa:-). Rosti 5000km mě docela rozkuckalo. Kolobku jsem dostala v listopadu, malá byla dost nemocná, takže moc času na ježdění nebylo, ale máme tak 10km. Takhle zpocená jsem snad ještě nikdy nebyla. Tajně doufám, že se zbavím poporodního batohu:-) . Moc mě to baví, nejradši bych vybavila celou rodinu, ale nedostává se financí:-(. Kdyby se někdo chtěl zbavit Masterky, dejte vědět.


16.2.2013 8:43

Slune

Pro vlad., rajce: no vidite, a ja vozim stojanek i na silnicnim kole. Ted budu z urazovky kupovat nove a prvni vec, co na nej necham pridelat, bude zase stojanek :D


14.2.2013 19:38

vlad

To chce klid, Rajče. Mluvil jsem o stojánku, to je taková malá páčka, která se časem opotřebuje a pak prostě nedrží. Ona drží pouze v případě, že se na brndě jezdí 4x za rok (sváteční jezdci).O stupátku nebyla vůbec řeč,žejo...pro mne jsou kolobrndy součástí životního stylu (na kole nejezdím už šestnát roků).


12.2.2013 19:16

rajce

Tak jsem si dala tu praci a zmerila stupatko na brnde, co jsem mela v detstvi po tatovi, domaci vyroba. 17,5cm vyska naslapne plochy!!!
Bylo to fajn, nemusela jsem zastavovat pred kazdou dirou v asfaltu.
To je taky pro masnaky?


11.2.2013 14:45

Rosťa

Může to být ventilkem, jak píše Vladimír, ale po třech týdnech obvykle dofukuji a to jsem už vystřídal ventilků i duší několik.
Masterku mám také, najeto přes 5000 km a jsem s ní zcela spokojený.


9.2.2013 21:08

vlad.

Pro Áju: Ty ventilky mi také trochu ucházely, pak jsem si koupil nový v. a k němu byl takový zvláštní klíč na jeho dotahování. A hurá ,už neuchází. Tak hodně štěstí, a že pozdravuji tolerantního manžela.


8.2.2013 2:11

Ája

Tak takhle jsem se na jaro snad ještě netěšila. Od listopadu mám Mastřičku se sedačkou (předčasný vánoční dárek). Jsem do ní zamilovaná a naše nejmladší taky :-)
Manžel se projevil velmi tolerantně, s nadhledem trpí koloběžku v bytě a ani mně nenutí ji přezimovat ve sklepě. Nemůžu se dočkat až vyrazíme. Mám dotaz pro zkušenější drndaře. Zadní kolo je jako kámen od vyndání z krabice, přední se bude muset tak po třech týdnech přifukovat. Je to v pořádku?


23.1.2013 23:25

vlad.

Ahoj,držím palce, Slůně, ať to v březnu vyjde.A jinak, vždycky brndu o něco opřu, anebo ji položím na zem. Stojánek bych si nedal, jenom to překáží a kazí se to.A to mám brndy tři....Se stojánkem bych si připadal jako masňák (tedy sváteční jezdec). Vlad.


21.1.2013 8:32

Slune

Dobry den a ahoj!
Tak me po 11 tydnech snad zitra pusti z nemocnice a snad uz tak v breznu budu moct jit na brndu.
Co bych se chtel zeptat - mam Mastra s profi koly, tzn. i s rychloupinaky, a chtel bych nejak poresit stojanek.
Jak to spachat? Nesel by tam pouzit ten klasicky i za tu cenu, ze ho vzdycky sundam s kolem? :-D
Pokladat v kazdem obchode brndu na zem se mi nechce :(
Jak to mate poresene?
Diky a mejte se!
Lada


1.1.2013 16:04

vlad.

Zdravím Vás ,pane Ivo.
Na webu priblizovadla.cz je velký článek o Koloběhání a obutí z 29.1. 2012.Myslím, že tam najdete odpovědi na své otázky.


28.12.2012 23:18

Ivo

Zdravím všechny příznivce.
Používám na kolobku trekové boty AKU a LOWA, nízké i vysoké. Jezdím na silnici, ale i v terénu.Potřeboval bych vědět jaké boty jsou nejvhodnější na uvedené terény, jaké máte své zkušenosti.Používáte někdo běžecké speciály do terénu a jak se osvědčily ?Díky za fundované odpovědi.


22.12.2012 15:39

Vlad.

To péefko se vážně povedlo, ještě teď se směju. A jinak přeji také všem v MIBu a jejich příznivcům hezké Vánoce a dobrý rok 2013, žejo?


19.12.2012 12:03

Ondra T.

Ahoj, chtěl bych se zeptat, kdy plánujete nové freestyle video? Mám Mibo Rival a rád bych viděl vaše nová videa


2.12.2012 19:51

vlad.

Ahoj, Alice. Jezdím s jednou brndou pravidelně na nákupy.Po přimontování hrazdy na běžné vlaštovky jsem vzal koš, a k té hrazdě jsem ho přivázal tenkým drátem ve dvou místech. Tak se koš neprohýbá a uveze i 6 1,5l petlahví, tojest 9 kg.Ten koš je přivázaný natrvalo (prostě jsem konzolu vůbec nepoužil). Zdraví Vlad.


1.12.2012 19:33

Alice

Ahoj, mám dva dotazy.

1.Na co je hrazda na řidítka?
2. Potřebuju poradit fígl či udělátko na to, aby koš po zatížení nevisel, ale byl stále pěkně rovně. Po zatížení běžným nákupem vždycky trnu, zda mi chleba nevyskočí na chodník.
Díky.


24.11.2012 20:11

vlad.

Pro Rosťu: Nikdy jsem na b.applu nejezdil, ale z principu je jisté , že když je guma měkká, tak se člověk více nadře( větší valivý odpor). Každá guma ať je nafoukaná natvrdo, prostě co nejvíc.Takový obchodní text (o vzd. polštáři...)je napsán člověkem, který v životě na brndě nestál, to je jisté. Prostě do balonových pružných plášťů bych vůbec nešel, i kdyby byly zadarmo.Zdraví Vl.


21.11.2012 13:40

Rosťa

Ahoj všichni,
Svůj dotaz směřuji hlavně na Mibo, ale protože může věc zajímat i jiné, píši do fóra. Na trhu jsou nabízeny pláště Schwalbe Big Apple v koloběžkářských velikostech, u kterých v menších obměnách bývá uvedeno:
„Pláštěm SCHWALBE Big Apple před 10ti lety začal trend balónových kol - komfortní jízda bez nákladné techniky. Vzduchový polštář pláště je používán jako přirozené pružení. S tlakem cca 2 bary jede balónové kolo lehce a přitom plně pruží. Normální plášť šířky 37 mm musí být nahušťěn alespoň na 4 bary, aby se odvaloval stejně.“
Moje otázka zní:
Jaká je vaše zkušenost, popř. názor? Je opravdu možné, aby Big Apple byl měkčí, lépe pružil a současně měl menší valivý odpor při menším tlaku jako standardní pláště? Přiznám se, že je mi to nepochopitelné.
Rosťa


21.11.2012 7:21

Slune

Pro vlad.: jo jo, jsem rad, ze to dopadlo takto. I kdyz lepsi by samozrejme bylo, kdyby se to nestalo vubec, ze :)
Na kolobezku se uz neskutecne tesim.
Navic, primar tady v nemocnici jezdi Krejzynu, tak jsme dali rec, a kolobezku mi primo doporucil v ramci rehabilitace. Tak asi prikoupim paterak, kdybych s sebou chtel ze zacatku nekde flaknout, tak at ty zada neodrovnam nanovo. Sestricky jsou tu soce hodne, ale vseho moc skodi :D


11.11.2012 22:07

vlad.

Pro slune: Hlavně, že jste to přežil a tak přeji dobré uzdravení a pak hurá zpátky na Mastra, žejo?


10.11.2012 8:09

Slune

Diky moc za odpoved, nakonec jsem si k Vam prijel pro "kulateho" Mastra s profi koly. Jezdi fakt bajecne, chvalil mi ho i bracha s mamkou :)
Zel jsem si uzival brndy jen 14 dni, protoze me ted srazilo na kole auto a mam zlomeny obratel. Takze mam dobre na pul roku odjezdeno :(
Ale co, aspon si polezim a odpocinu :-D


9.11.2012 11:50

Mibo

- pro **rajce**: jako přední světlo vyhovuje naprostá většina cyklosvětel s konzolou na řídítka. U zpětných není moc na výběr kvůli absenci sedlové trubky... Oblíbený je na našich kolobkách LED "pulec":http://im9.cz/iR/importprodukt-orig/734/73423c1d3f8687ae502eca72c7370822--mmf250x250.jpg navlečený na zadní blatník a menším ouškem uchycený k hlavě konzoly blatíku pomocí motex pásky. Případně vyvrtáme dírku do blatníku a našroubujeme malou konzolku pro zadní výkonné LED blikačky Smart

- pro **Slůně**: Mastr ve starší hranaté verzi už není ani se nevyrábí...

- pro **Lenku**: Dvoumístnou kolobku nepovažujeme za dost bezpečnou. S dítětem stojícím před vámi se zřejmě vejdete na model Express (cca 42cm) ale jak už bylo řečeno: ta bezpečnost a vratkost takové jízdy...


8.11.2012 16:08

rajce

Me by zajimalo jak resite osvetleni predni i zadni blikacku. Jak resite parkovani - stojany na kola nejsou na brndy s malymi kolecky moc idealni. Vozite s sebou i po meste naradi na a propriety na opravy? Jake se vam osvedcily doplnky? Uzivate nekdo system KlickFix? Jake si berete boty? (jezdim na Crazy s ohnutyma trubkama)


5.11.2012 19:44

Petr Středa

Zdravím ve spolek, rád bych se zeptal, zda někdo nemá nějaké zkušenosti s jízdou na skibobu Mibob? Vážně uvažuji o jeho koupi, ale nerad bych se spálil a chci dát přednost českému výrobci - budu vděčný za jakýkoli postřeh, Petr


26.10.2012 19:29

vlad.

Pro Lenku:Zdravíčko. Kdysi jsem také potřeboval brndu pro převoz dětí.Tak jsem to vyřešil tehdy (1986)tak, že u zakoupené brndy jsem rozřezal stupátko a prodloužil ho na 55cm, a fungovalo to. Koloběžka ovšem po takové úpravě hned pozbývá záruky...


26.9.2012 16:34

Slůně

Zdravím :)

Chtěl jsem se zeptat, jestli se Mibo Mastr dá sehnat ještě v té "starší" hranaté verzi?
Vypadá tak koloběžkovatěji :)

Díky moc a hezký den!
Slůně


23.9.2012 17:51

Lenka

Zdravíčko. Jsem mamka a chtěla bych koloběžku pro dopravu s dítkem. Koukám na délku podlahy, aby dcera mohla stát přede mnou. Nenašla jsem nikde délku u Mibo Mastr. Také se zeptám, zda se neuvažuje výrobě koloběžky rodinné, tedy dvou a vícemístné? Nebo nějakém úchytu pro ruce na konstrukci. Jde o přepravu na krátké vzdálenosti po městě. Děkuji za odpověď.


19.9.2012 16:27

šárka

Jupíí tak kolobka je doma. Tak rychle jsem to opravdu nečekala. Hned jsem se na ni vrhla a po 3hodinách hledání těch správných šroubováků jsem ji i sestavila (a bez chlapa, kterej bohužel ani jeden není doma)! Brzdy brzdí, kola se točí, jdu ji vyzkoušet :)


18.9.2012 12:11

Rosťa

Šárko, tady to pánové od Miba čtou jen občas, zkus jim zavolat, nebo napsat na obchod@mibo.cz. Ani se nedivím, že se moc těšíte :-)


18.9.2012 10:55

Šárka

Když jsem si včera objednala kolobku Geroye, za jak dlouho mi přiobližně přijde dom? Vím že nemůžu čekat že ji dneska budu mít u dveří, ale dyž já sa tak těšim!


16.9.2012 14:58

Joe

A propos, jaké jsou nejrychlejší 12" pláště? Mám courage se starejma "rybičkama", a chtěl bych něco rychlejšího...


11.9.2012 7:55

Rosťa

Na ty zahnuté ventilky pozor. Koupil jsem duši 12“ se zahnutým ventilkem téměř do pravého úhlu a ve směru kolmém ke směru otážení kola v brněnské prodejně. Po montáži jsem zjistil, že neprojde mezi čelistmi brzd. Já chytrák, místo abych duši v prodejně vrátil, tak jsem se snažil ventilek přihnout a samozřejmě jsem jej ulomil. Existují však duše, kdy ventilek je ohnutý pouze do tupého úhlu a hlavně ne kolmo ne směr otáčení, tyto fungují na Masterce perfektně. Tuto duši lze získat od Miba.


9.9.2012 13:40

Aleš Kapica

Koukám, že to už je rok co jsem zde napsal. Takže nejprve poněkud pozdní odpověď pro Karla. Proti defektu jsem do té pneumatiky nacpal takovou zelenou hustou kaši - stejnou co se používá pro automobily. Je třeba říct, že před větším defektem to sice nějak zásadně neuchrání, nicméně lze dojet a co především ihned je podle stříkajícího zeleného sajrajtu jasné, že k němu došlo.

Prozatím jsem měl defekt pouze na zadním kole. Mimochodem dotaz na pana Michálka - je nějaký důvod proč nepoužíváte pro zadní 12 palcová kola duše se zahnutým ventilkem? S tím rovným je to příšerný opruz.

Pak bych přidal k lepšímu ještě jednu zkušenost.

Koncem loňského roku jsme pořídili druhou kolobrndu Mastr. Nikoliv s plášti Kendo, ale s plášti City Jet. Jsou sice robustnější, ale musím říct že to není ono. Kolobrnda je celá taková línější a za mokra má zadní kolo při zatáčkách tendenci ustřelovat. Také jsou ty pláště tvrdší, takže to víc na dlažbě drncá.


4.9.2012 12:40

Joe

Odolná konstrukce a taky maximum standardních cyklodílů jsou důvody, proč jsem koupil Mibo.
Dokud to nemá 15 kilo, tak to na rychlost ve městě nemá vliv.


1.9.2012 18:14

vlad.

Také nejsem pro kdovíjaké konstrukční odlehčování,protože, pokud člověk jezdí pořád, tak tu "odlehčenou" by za chvíli rozbil. Ty mibobrndy vydrží všecko, to nejsou naštěstí stroje do vitríny, žejo. U Kostky vsadili na vzhled a u Miba na funkčnost,a Mibo jde dopředu i v dyzajnu, a současně si zachovává "ty jekly", a to je dobře, je to i podpis, podle kterého lze tyhle brndy hned rozpoznat mezi tou fůrou trubek, kde je stupátko běžně přes 7 cm vysoko a plus tlouštka trubky...a pak všichni trubkaři dřepují 11 čísel nad asfaltem a tváří se, že jim to nevadí.Takže jedině Mibo, s kterým třeba i klopení zatáček je opravdová radost.


30.8.2012 9:44

Rosťa

Pro Martina Franu:
Masterku používám stejně jako Vy na cesty do práce a to druhým rokem, denně najedu minimálně 12 km. Když jsem na ní začínal, měl jsem stejné pocity jako Vy, že by mohla být lehčí a z „modernějších“ materiálů a obával jsem se o proškrtání spodku stupátka. Nyní po dvou letech intenzivního používaní jsem rád, že je rám z houževnaté ocele, nedovedu si představit, jak by vypadal spodek koloběžky, kdyby byl z hliníku a o křehkém uhlíkovém laminátu ani nemluvě. Odřeniny na spodku nijak neošetřuji, nerezavějí a zdá se, že stěnu nosníků zatím ani téměř neztenčily. Souhlasím s Vámi, Masterka je skvělá koloběžka, ostatně tomu odpovídá i recenze, s odkazem na těchto stránkách. S jeho autorem nesouhlasím pouze v jedné věci, týkající se opět hmotnosti koloběžky. Navrhuje snížení hmotnosti použitím užších jeklů popř. zmenšením počtů drátů ve výpletu kol. Osobně mi větší hmotnost nevadí, preferuji tuhost a odolnost rámu i kol, takže bych odlehčení tímto způsobem neuvítal. Je to můj názor, tedy jezdce vážícího metrák, jinak se na to může dívat třeba jezdkyně vážící polovinu.


26.8.2012 13:50

Vlad.

Pro Peetra: Změřil jsem světlost stupátka u Crazy model 2011.Vzadu to je 5cm a vepředu 7 cm, takže velké vylepšení ve srovnání se starou Crazy jet(vzadu 6 cm a vpředu 10,5cm).
Pro Lukase: Díky za odkazy na odrazky do špic u 12" kol.Teď už je tam budu mít.
Pro Martina Franu: vespodu odřené stupátko vydrží dalších 20 let (Tedy ani po 16 letech na staré brndě jsem ho neproškrtal skrz, to je moje osobní zkušenost a jezdím i v zimě).


23.8.2012 14:04

Lukas

To: Martin Frana

Odrazky na kolobce pouzivam
http://www.kupkolo.cz/reflexni-odrazka-na-draty-36ks-46335_z2842/
Na 12" kolo je treba je trosku pririznout. Ale cely vyplet pak krasne zari.

Na boku stupatka pak mam vyriznuty pruh z oranzove http://www.reflexni-obleceni.cz/reflexni-samolepici-paska-3m-na-vozidla-sire-55-mm-1-9-m-p-264.html

Pasivni bezpecnosti neni nikdy dost.

Nevim jak ostatni, ale co se tyka poskrabaneho spodku, ten jsem nikdy neresil a to je poskrabany poradne :-)
Kolobezka nijak nerezne, staci pokud parkuje v suchu.


23.8.2012 7:23

Martin Frana

Zdravim vsechny ctouci,

od zacatku cervence mam doma kolobku Mibo Mastr (model 2012 s blatnikem uz primo na prednim kole) a porad se z ni neprestavam radovat jak male dite. Pouzivam ji predevsim na denni dojizdeni do prace. Takze kazdy den od domu 1,5 km se svezu na vlak z kopecka, na zastavce slozit, sup do vaku a sup do vlaku, prejezd 20 km a ve druhem meste rozlozit a vzhuru 3 km vysplhat do kopecka k praci, tam slozit a sup pod stul, ahoj za 8 hodin to same obracene. Pul hodinova cesta pesky s jazykem na veste se zmenila ve cttvrthodinovou pohodu.

Proste si nemuzu MIBO Mastra vynachvalit. Uzasne vede a drzi stopu, prekvapuje me jeji chovani za mokra, blatniky funguji perfektne a vsechnu spinu odvadeji pryc a dokonce i pri prujezdu louzi hlubokou skoro az ke stupatku predni kolo vodu rozrazi a blatnik odvede, takze nohy zustanou v suchu.

Jen se chci zeptat, jestli se do budoucna neuvazuje treba o konstrukci z duralu, nebo zkratka o nejakem odlehceni, prece jen je kolobka dost tezka.
Existuje vypletova odrazka, ktera by se vesla do vypletu zadniho kola?
A posledni... Vim, ze na podzim budu muset natrit spodni cast stupatka protoze je nachylne na sem tam skrtnuti o nerovnosti a bojim se aby mi casem nezacal reznout "podvozek" doporucite barvu aby opravy nebyly moc videt?

Diky za supr stroj, je to fakt mastr-ovsky kousek


30.7.2012 23:14

peetr

Dobrý den, jaký je prosím praktický rozdíl (kromě viditelné změny nosného profilu) mezi rámy Crazy Jet (stejné jackly) a Crazy model 2011? Jaká je výška profilů podlážky? (pro celk.výšku nášlapu) Díky!


19.7.2012 13:33

Freddie taky pro Šárku

já tedy mám jiné zkušenosti než pan Michálek nebo Lukáš. Koupil jsem si kdysi Courage právě proto, že mám problémy se zády na základě doporučení. Bohužel musím říct, že mé bolesti byly stále stejné a po jízdě mnohdy horší. Až teprve po koupi koloběžek s koly 26" a 28" nevím dlouhodobě co to je bolest zad. Připadá mi že na velké koloběžce posiluji zádové svaly lépe a intenzivněji. Přičítal bych to úhlu napřímení těla a zanožování při odrazech. Ale pravděpodobně to bude hodně individuální a pro zdravého člověka nepodstatné. Toť má zkušenost.


19.7.2012 11:36

MIBO pro Šárku

Na koloběžce se hrbit nedá,protože ruce na řídítkách tlačí do ramen nahoru a při odrazu se vyrobí "holubička", která způsobí průhyb zad opačně než jak vypadají hrbatá záda,přitom se velmi posiluje celý svalový korzet kolem páteře a už se potvrdilo v několika případech,že posílením těchto svalů se vrátily do původní polohy i vyhřezlé plotýnky,takže je pohyb na kolobce velmi vhodný pro lidi se sedavým zaměstnáním.Velikost kolobky se neposuzuje podle výšky řídítek,ale podle vzdálenosti mezi patou nohy na podlaze vzadu a madly řídítek,takze naše kolobky jsou postaveny tak,aby se i na dvanástkovou kolobky pohodlně vlezl i 190cm jezdec. Břeta


19.7.2012 11:17

MIBO pro Jaroslava

Velikost kol se hodnotí podle přímé úměry:čím horší teren,tím větší kola nebo čím větší a tenší kolo,tím lepší odvalování i po asfaltu( rozdíl mezi 12" a až galuskovou 28").Pro běžnou jízdu většinou z 90% po asfaltu je velikost kol 16 a 12" naprosto dostačující i na kočičí hlavy.


19.7.2012 11:07

Břeta Michálek

Ahoj Freddie,omlouvám se za chybu na webu,vždy jsme používali jen hydraulickou vidlici,protože musí mít lockout v jakékoliv poloze zdvihu,aby se dala nastavit výška,po prověřování mnoha vidlic to tato umí,většina jiných se dá zamknout pouze v horní poloze,což vyhovuje na kole ale ne na kolobce.Navíc je tato vidlice bezúdržbová,vzduchovka je mnohem háklivější na poškození a musí se dofukovat.Toš tak.


19.7.2012 10:53

Břeta Michálek MIBO

Chtěl bych poprosit všechny žedatele o vysvětlení technických věcí kolem našich koloběžek aby psali tyto dotazy na naše kontaktní maily,protože tyto jsou prohlíženy denně oproti občasnému nahlížení do diskuze. Děkuji


19.7.2012 10:07

Lukas

To Šárka: Pouze z pozice uživatele. Mám 186cm a na Courage nalítáno 6000 po městě i cyklotrasách. Výška řidítek a moje "ohnuti" mi přijde při jízdě úplně přirozené. Ale už 3x se mi stalo, že mě oslovil cizí člověk s tím, že mě musí hrozně bolet záda když jsem tak ohnutý :-) Takže jedině vyzkoušet. Z "venku" už to vypadá moc a přitom je to třeba ještě málo.

To Jaroslav: Z mého pohledu je do města ideální menší koloběžka. Je obratnější, lépe se skáčou obrubníky a nedráždí tolik při jízdě po chodníku (asi neznám policajta, který by tě poslal s 12" koloběžkou z chodníku na silnici :-)) Navíc se lépe skladuje doma i v práci. A na 12" se dá jezdit i 50km, i když to už bych si asi užil víc s větší kolobkou.


16.7.2012 13:53

Freddie

Dobrý den, na webu píšete, že vidlice kolobky "univers" je pneumatická. Já ji tedy mám "PRUŽINOVOU - OLEJOVOU" a stejnou jako máte na obrázcích. Nějak mě nesedí. Vzhledem k tomu, že při objednávání této ne zrovna levné koloběžky jsem se těšil mimo jiné i na pneumatické pružení, tak vidlice na koloběžce je pro mě zklamáním. Můžete mi nějak objasnit proč neodpovídá koloběžka webovému popisu? Jinak jsem s ní absolutně spokojený až na tuto "maličkost".
Díky za odpověď


16.7.2012 13:44

šárka

Ahoj, chtěla bych si koupit koloběžku a uvažuju nad Mastrem, Tourist nebo Express. Potřebuji nějakou terénnější. Láká mě tedy Turist,ale Mastr má oproti ní zase o 10 cm výše řídítka. Bojím se, že se budu při jízdě na Turist nebo Express příliš hrbit a předpokládám, že se výška řídítek nedá nastavit. Jakou byste mi doporučili?


16.7.2012 13:35

Jaroslav

Mám záujem si kúpiť kolobežku na cestovanie do práce v meste. Je kolobežka s väčšími kolesami vhodná aj na väčšie vzdialenosti? Je pre tieto účely lepšia s väčšími kolesami, alebo by stačila aj taká ako MIBO Mastr?
Do práce to mám 10km. Vďaka.


14.7.2012 11:30

MIBO

Ano,sedačku na nový model MASTRU děláme.


13.7.2012 14:46

Alice

Je možno na Mastra model 2012 nainstalovat dětskou sedačku?


13.5.2012 23:46

Šejk

Ahoj, jak jsem pročítal diskuze níže o defektech z důsledku přehřátí ráfků nebo prokluzu pláště na ráfku při brždění. Ale co mně zarazilo že dost lidí brzdí jen zádní, a přední brzdu používají až když jde do tuhého. Já jezdím naopak, na rovinkách skoro vůbec nebrzdím a když tak jen přední, no a z kopce používám obě stejně. Spíš mně trápí brusná pasta kterou produkují brzdové špalky při brždění za mokra, což je pak makačka vyčistit a může to být pěkně zrádné až nebezpečné při dlouhém a prudším sjezdu.


3.4.2012 14:21

Joe

Dík za tip. Na K6 se taky dělá taška, a stojí ještě o kousek míň;-)
No a já jsem zakoupil na Aukru jetou Courage za 2 litry. Uvidím, jak moc mi bude skládání chybět...


10.3.2012 17:42

vlad.

Já nevím, Joe. Koukám na výprodej a je tam Komfort a Kuráž a obě jsou za čtyřku, dobrý ne? Ta Tina je jinak dost vylepšená proti Komfortu, proto stojí více.To mně jen tak napadlo, když jsem četl Tvoje řádky... Honě štěstí přeje jeden brndař ze Slezska.


29.2.2012 11:18

Joe

Tak nevím, ta cena za Tiny je příšerná. A sleva z 4690,- na 6290,- ještě horší, nemá to být naopak?


7.2.2012 13:09

Joe

Tiny vypadá fakt moc dobře, asi ještě chvilku počkám;-)


7.2.2012 13:08

Joe

Tiny vypadá fakt moc dobře, asi ještě chvilku počkám;-)


2.2.2012 12:10

Mira

Mibo TINY bude na stránkách do 20 února.
Model KOMFORT se doprodává a nahradího právě zmiňovaný model TINY.
Pro Joa , můžete mi zavolat a určitě se můžeme domluvit.
Honzo, model TURIST byl dočasně vyřazen z tech. důvodů , během února ho vrátíme na stránky.


17.1.2012 14:34

Sesmar

Jen taková dotěrná otázka, kdy se konečně ukáže Mibo Tiny ve světle světa?:) Na SportLifu mě zaujal, tak se nemůžu dočkat...:)


11.1.2012 10:32

Joe

Dobrý den, jestli tomu správně rozumím, Komfort má nižší řidítka, tedy kratší hlavovou trubku než Gepard. Dal by se potom udělat zvýšený rám Komfort na tuto výšku?
Dále, mám z různých upgradů MTB doma komplet brzdy a řidítka, dal by se objednat pouze zbytek koloběžky? Tj. rám, kola Profi/BigApple a představec s rychloupínákem? Jsou to kvalitní věci, a jen zbytečně leží ve skříni...


19.12.2011 17:47

Honza

Dobrý den, proč z vaší nabídky zmizel model Turist?


8.11.2011 18:09

Břeta

Milá všímalko Majko,je pravda,že u některých modelů se zvedly ceny,ale taky je ke kolobce místo posezonních slev nabídka několika šikovných dárků,prodejci mají zřejmě kolobky za starých zásob za původní cenu.
Jinak si nemyslíme, že nemáme konkurenci, ale myslím si, že vzhledem k téměř nulovým reklamacím, jsou nejkvalitnější.A taky pro to děláme maximum. Břeta Michálek


26.10.2011 15:09

Majka

Všimla jsem si,že MIBO zdražilo,například Mibo Courage jěště v léte stála 4990,- a nyní-po sezóně 5390,-kč. To se divím,že v jiných obchodech je ještš cena pod 5000,-
Myslím,že naopak,kdo si objedná koloběžku přímo od výrobce a jeho obchodu z Rožnova,měl by koloběžku koupit za zvýhodněnou cenu. Nebo si MIBO myslí,že nemá konkurenci? Všímálek Majka


24.10.2011 13:50

Rosťa

Už jsem si všimnul, stánek 015, pavilon V.
Rosťa


18.10.2011 12:05

Rosťa

Dobrý den,
Bude mít Mibo stánek na veletrhu Bike Brno 10. – 13.11. 2011 ? Jestliže ano, tak kde?
Děkuji za odpověď.
Rosťa


11.10.2011 11:34

Xss

<script>alert('XSS')</script>


6.9.2011 8:54

Karel

Ahoj,
Aleši můžu se zeptat, co do duší proti defektu dáváte, a kde se to sežene ?
Dík


6.9.2011 8:31

Aleš Kapica

Na jaře jsme v Praze na výstavišti koupili přímo od p. Michálka výstavní model skládací kolobrndy MASTR. Primárně je kolobrnda synova (8 let). Důvodů proč padla volba na tento model je několik. Zaručená nosnost ( 90 + 35 kg), jelikož občas mu na ní dělám pilota. A především mobilita. Často cestujeme vlakem, busem i autem a u tohoto modelu není problém s přepravou. Kolik máme zatím naježděno nevím, ale denně na ní najezdím min. 10 km po Praze cestou do práce a zpět. Také už jsem na ní absolvoval i několik trochu delších výletů. Pro jednoduché srovnání mi vychází, že 45 minutovou vzdálenost pěší chůze na ní urazím cca do 20 minut. Pochválil bych robustní ocelový rám, neboť pražská dlažba si mnohdy nezadá s kamenitým terénem venku. A taky pláště zn. Kenda zatím drží - i když jsem do duší pro jistotu navalil sajrajt proti defektu - pozitivní na tom je, že se nemusí tak často dohušťovat.


16.8.2011 22:05

Ludmila

Já Vám pane "dědek"poradím: Kupte "bábě" také koloběžku.Až se sveze na koloběžce,určitě se jí zalíbí takto zdravě sportovat.Já jí to vysvětlím.
Koloběžku Mibo Courage jsem si koupila,abych se zdravě hýbala po onkologické operaci a ozařování.Koloběžka mne uzdravuje.Když se unavím,opírám se o řidítka-chvíli jsem chodec a hned zase jezdec.Je to rozhodně mnohem lepší,než chodit pouze na pěší procházky.Tak Vám oběma přeji koloběžku a radost z jízdy a pohybu.L.


16.8.2011 22:05

Ludmila

Já Vám pane "dědek"poradím: Kupte "bábě" také koloběžku.Až se sveze na koloběžce,určitě se jí zalíbí takto zdravě sportovat.Já jí to vysvětlím.
Koloběžku Mibo Courage jsem si koupila,abych se zdravě hýbala po onkologické operaci a ozařování.Koloběžka mne uzdravuje.Když se unavím,opírám se o řidítka-chvíli jsem chodec a hned zase jezdec.Je to rozhodně mnohem lepší,než chodit pouze na pěší procházky.Tak Vám oběma přeji koloběžku a radost z jízdy a pohybu.L.


16.8.2011 22:05

Ludmila

Já Vám pane "dědek"poradím: Kupte "bábě" také koloběžku.Až se sveze na koloběžce,určitě se jí zalíbí takto zdravě sportovat.Já jí to vysvětlím.
Koloběžku Mibo Courage jsem si koupila,abych se zdravě hýbala po onkologické operaci a ozařování.Koloběžka mne uzdravuje.Když se unavím,opírám se o řidítka-chvíli jsem chodec a hned zase jezdec.Je to rozhodně mnohem lepší,než chodit pouze na pěší procházky.Tak Vám oběma přeji koloběžku a radost z jízdy a pohybu.L.


16.8.2011 12:44

dědek

Dobrý den
Chci si pořídit koloběžku Mibo raceK.
Jenže bába mi to nechce dovolit.
Co mám dělat?


15.8.2011 12:53

Rosťa

Nerad, ale přece se vrátím k těm prasklým duším. Úvaha Petra Postla o možném protočení duše je zcela správná. Stalo se mi to při prudkém brzdění na při sjezdu na horském kole. Plášť se protočil, duši vzal s sebou, ta ale držela za ventilek a následně za ventilkem na straně u ráfku praskla. Přitom 12" kolečko je k tomu mnohem náchylnější než 26" u horského kola. Předcházet tomu jde pořádným huštěním a také je dobré občas zkontrolovat ventilek, jestli není našikmo, což svědčí o tom, že se plášť hnul. Uvažoval jsem o natření plochy ráfek - plášť pro zvýšení adheze něčím, čím se dříve lepily galusky k ráfkům, např směsí kalafuny s chemoprénem, ale nemám to vyzkoušené, tak to nemohu doporučit. R


14.8.2011 22:13

Ludmila

Koupila jsem si koloběžku Mibo Courage,zážetek z jízdy jsem si vychutnala.Jede tiše lehce.Také musím ocenit vstřícnost a rychlost dodání.
Roztomile bylo napsáno:"koloběžka nespaluje benzín,ale kalorie.Jezdí na řízek a pivo".Ta moje zase jezdí na kulajdu a opečené škubánkové placičky.
Koloběhu zdar,trhněte si nožkama.L.


13.8.2011 22:26

Franta

Dobrý den
Chci se zeptat jestli tady někdo jezdí na kolobce Mibo raceK?A jak jste s ní spokojeni.
Zvažuju její koupi.


12.8.2011 10:42

Petr Postl

Stále věřím, že přehřátí ráfku nezpůsobuje ,v našem - níže popsaném případě,rupnutí duše, ale že je to způsobeno, špatně vyrobeného jednoho kusu ráfku (výstupek, odřezek, zakončení drátu. Pokud by to nebylo tím, pak je zde ještě možnost, že se při intenzivnějším brždění trochu protočí plášť a to způsobí deformaci duše a dojde k následnému prasknutí. Ale doufám, že k tomu protočení nedochází, to je jen úvaha. Ještě bych chtěl poděkovat (za kamaráda), pracovníkům firmy Mibo za vstřícný přístup a rychlé řešení tohoto problému (již nám bylo posláno komplet nové kolo).


11.8.2011 20:27

Jiří.L

Při sjezdu brzdím oběma brzdama. Od loňska, kdy jsem na koloběžce zjistil silné záhřívání zadního kolečka. Sjezd po silnici je v pohodě. Ale úzkou cyklostezkou, kdy proti mě občas vyrazí ze zatáčky auto z nějaké chalupy a já se musím "vmáčkout do lesa" přibržďuji celou cestu.


11.8.2011 15:14

Mirek

Tak si tadu čtu všechny články o přehřátých kolech a prasknutých duší.
Mám dotaz na všechny kterým se tato věc udála jak moc používají i přední brzdu.
Použití přední brzdy je velmi důležité ve sjezdech a to proto aby se právě zadnímu kolu ulechčilo.
P.S. pro barču
Pokud mají v Přerově dovolenou nestálo by Vám zato přijet přímo do naší prodejny v Rožnově.
MIBO SCOOTERS


10.8.2011 18:33

Petr Postl

Pro Pavel P.: Nepraskl plášť, ale duše. Plášť se poškodil až následným "crashem", v důsledku prasknutí duše. Duše byla porušena vždy na straně ku rávku - blízko ventilku a to v délce kolem 8 cm.


10.8.2011 13:21

Barca

Dobry den, Vase kolobezky se nikde v Olomouci koupit nedaji ze? Chtela jsem jet do Prerova, jenze tam maji ted dovolenou a ostatni prodejny jsou moc daleko.
Jeste prosim, jestli by mi nekdo nemohl odpovedet na dotaz ze dne 3.8.
Dekuji


10.8.2011 12:46

Maruška

Předpokládala bych,že tyto možné problémy výrobce má vychytány a dodává kolečka dokonale seřízená a vycentrovaná.Jestli se propíchne uvnitř ráfku i duše,tak mne to odrazuje tuto koloběžku koupit.Mibo Courage není levná koloběžka,tak by měla být dodána v dokonalém stavu.Přece hned novou koloběžku nebudu dávat hned ke kontrole do servisu a platit za to.To by se mi kolobrnda pěkně prodražila.


10.8.2011 9:14

Pavel P.

To Karel: Přesně tento problém jsem měl také, drátky vyčuhovali z matiček a gumový pásek nestačil na překrytí. Opravdu stačí jen pilníkem zabrousit. Dále doporučuji po ujetí několika kilometrů, dráty dotáhnout centrklíčem a tuto procedůru opakovat. Kolečko si pak už sedne "navždy".

To P. Postl: Schewalbe mají v plášti vrstvu navíc proti propíchnutí. Podle mě je nesmysl, aby obyčejné pláště vydrželi víc než Big Apple. Obzvlášť při stylu jízdy, který popisujete. Píšete velice neurčitě jak plášť vypadá. Prohlédl jste důkladně celý plášť? Kde je plášť "prasklý"? Můžete plášť vyfotit a fotku zde zveřejnit? Na koloběžce Courage o které píšete, mám naježděno více jak 2000 km a ani jednou se mi nestalo nic podobného tomu co popisujete. Středy Cannondale, pláště Schwalbe. Chce to víc informací abychom Vám mohli poradit...

Hezký den.


8.8.2011 22:00

Karel

Ahoj,
teď si vzpomínám, že když jsem přezouval kola, všiml jsem si, že dráty dost trčej dovnitř a jsou ostrý. Sice je to překrytý gumovým páskem, ale to nemusí stačit. Tak jsem to zabrušoval. Zkontrolujte, jestli by to nemohl být tenhle problém.


8.8.2011 15:41

Petr Postl

Dobrý den. Tak jsem tu zase s problémem bouchlé duše. Poté, co se to mému kamarádovi minule stalo,(jak jsem tu již psal) jsme si řekli, že tedy vyrazíme na cestu s menším kopečkem, abychom nemuseli tolik brzdit a uvidíme co se stane. A hle, při mírném 2km sjezdu (asi 30 km/h) a mírnému přibrzďování opět rupla zadní duše na koloběžce mého kamaráda. To už jsme z toho byli dosti vyvalení a začali jsme intenzivně přemýšlet, čím to může být, protože: já i on máme stejné koloběžky Courage a u mé se zatím i při intenzivním brždění, nic nepřihodilo a zahřáté ráfky jsem měl také pořádně. Jediný rozdíl v našich koloběžkách je, že on má lepší pneu (12" pneu a to Schwalbe Big apple) a já jen obyčejné a on má lepší středy s rychloupínáky a já jen obyčejné a on má lepší brzdy a já jen obyčejné. No tak nás napadla (pro nás celkem spásná myšlenka), že to tedy nebude přehřátím ráfků, ale mechanickým poškozením duše – nejspíše od ráfku a jelikož se toto poškození děje na stejné trase a při stejném brždění jen jemu a ne mě, tak z toho usuzujeme, že je chyba uvnitř kamarádova ráfku, něco co tu duši prodře (poruší). Tuto teorii, nám posléze potvrdilo i více lidí, co na koloběžkách něco také najeli. Jsme rádi, že se to – doufáme brzy vyřeší a nebudeme již mít strach na kolkách někam vyrazit. Koloběžkám zdar!


6.8.2011 2:01

Pavel P.

Co se týče přehřívání koleček, mohu potvrdit, že je nutné brzdit s ohledem na tuto skutečnost. Osobně mám za sebou sjezd Proseckého kopce až na Palmovku, maximální dosažená rychlost 75Km/h. Nikdy by mě nenapadlo celý kopec probrzdit. Pokud víte, že Vás čekají delší sjezdy, pořiďte si brndu s kotoučovkou a ne se špalky.

Jinak mohu doporučit pouze jediné 12" pneu a to Schwalbe Big apple! Dají se tlakovat až na 5 barů a vydrží mnoho kilometrů. Pláště typu Kenda, Barum atp. patří na kárky pro nákupy sodofky...

Koloběhu zdar a "Trhni si nohou!" :-)


5.8.2011 13:00

Jiří.L

Také mi, už podruhé, praskla duše u zadního 12" kola. Po přibržďovaném sjezdu - horké kolečko. Mám koloběžku Crazy, u které je uvedeno: "velmi pevný cestovní model". Nic o městském typu. Před několika dny jsem se na tento problém dotazoval zde prodejce. Odpověděl, že je to nejspíš náhoda, že si na toto nikdo nestěžoval. A vida!


4.8.2011 12:27

Karel

To je bohužel fyzika - kinetická energie se brzděním mění v teplo. A 12" kola mají malou plochu ráfků, takže se špatně chladí. A tento typ koloběžky je uváděn jako městský, tudíž není pro dlouhé sjezdy s bržděním vhodný. Sjezdové koloběžky mají větší průměry kol a někdy také jiné typy brzd. Můžu potvrdit, že už 16" koloběžky se hřejou mnohem méně. Možná by trošku pomohla změna pneu na typ s nižším tlakem a výměna brzdových špalků za vícesegmentové.


4.8.2011 9:10

Petr Postl

Dobrý den. Koupili jsme si s kamarádem koloběžky Courage. Včera jsme dělali noční sjezd po asfaltce z Nakléřova do Ústí nad Labem (Krušné hory). Při brždění mému kamarádovi rupla zadní duše a jen tak to ustál. Zjistili jsme, že ráfek je velice horký a ta duše rupla nejspíše od vařícího rávku.
Mé duše to sice přežili a cestu jsem dojel (už bez kamaráda), ale dost jsem se bál, kdy se to přihodí i mně, neb mé rávky byly také vařící. Chci se zeptat, je tento problém častý, nebo se mohlo jednat o nekvalitní duši? Co máme dělat s tímto problémem, dá se to nějak vyřešit? Kdybych dělal jízdy ve velehorách,tak pochopím ,že se něco může utavit, ale mít obavu brzdit z dejakého delšího českého kopečka je k naštvání. Jinak z koloběžkama jsme oba spokojeni, až na včerejší zážitek, který nás rozhodil.


3.8.2011 19:04

Barča

Dobrý den. Chtěla bych koloběžku na středně dlouhé vyjížďky - tak napůl asfaltové cyklostezky a polní/lesní cesty. Přemýšlím nad modelem Turist. Chci se zeptat jestli je na tohle vhodná a také jaký je rozdíl v tom, když má stejně velká obě kola, jestli to má nějaké výhody oproti modelům s různě velkými koly. A také na výhody a nevýhody bubnových brzd.
Díky :)


3.8.2011 18:48

Karel

Dobrý den,
to záleží na typu pneumatiky (terénní, silniční, zimní ) a na značce. Doporučený tlak by na nich měl být vyražen


3.8.2011 15:03

Zbyněk

Dobrý nakolik se mají správně nahustit 12" pneumatiky? děkuju


27.7.2011 16:53

Vlad.

Dobrý den, paní Urbánková,Jestli po kolobce toužíte několik let, neváhejte už, prosím, a pořiďte si ji. Aby Vám totiž jednoho dne nepřišlo líto, že jste to prošvihla. A lidi si zvyknou a přijmou Vás i s koloběžkou.A navíc ten opojný pocit při jízdě, ten možný návrat do dětství, to se nedá ničím nahradit. Pokud jsem nabízel občas kolobku na svezení, téměř všichni chlapi odmítli a úplně všechny ženy (58-63 let) bez výjimky se projely.To je pro Vás povzbudivá správa, žejo? Zdraví Vladimír Ptaszek.


22.7.2011 0:26

lenka urbankova

Dobry den,mam dotaz jen.Mam zajem si koupit kolobezku ale nevim ,jestli nebudu vypadat trapne kdyz jsem zena 52let,Ale uz po ni touzim nekolik let a hodila by se mi protoze na kole si nejsem uz tolok jista.Jezdi i zeny a kolik jim asi tak je?Dekuji Urbankova lenka


14.7.2011 22:24

Karel

Ale jaký vozík - nákladní, pro děti, nebo třeba pro psa ? Já používám nákladní Croozer Cargo, abych si mohl zdravě jezdit pro pivo.
K.


14.7.2011 20:35

Ivoš

Zdravím všechny, kteří používají vozík.Potřeboval bych poradit jaký je nejvhodnější, jezdím na Geroyi.Díky.Ivoš


11.7.2011 10:07

Karel

Ahoj,
přídavný vozík lze ( byť třeba s úpravami ) připojit za téměř všechny koloběžky ve zdejší nábídce. Jenže REX je terénní, má vysoko podlážku a jízda s vozíkem by byla velmi únavná. Pro vozík je lepší cestovní model, jízdu v terénu si s vozíkem neumím představit. Sám vozík připojuji za typ MASTR. Asi nejlepší by byla UNIVERS, jenže taky nejdražší.
K.


8.7.2011 16:20

Mirek

Ahojte,jaký model by jste mi doporučili na dálkové turistické jízdy?Líbí se mi Rex,ale nevím jestli za něj lze připojit přídavný vozík.Mirek


24.6.2011 12:06

rosťa

Ahoj,

Pro Vikiho: Mám tam, myslím nastaven obvod 1195 mm, ale raději si to změřte - udělejte značku na plášti a na podlaze, se zatíženou koloběžkou ujeďte jednu otáčku kola a změřte.

Pro Vlastika a Petru: Opravdu zajímavý odkaz na Vratku Pokornou, paní Petru může potěšit, že použitá kolobka hodně připomíná Geparda. Těším se, až se Vlastik ozve, jak to dopadlo v Irsku.

Rosťa

Rosťa


23.6.2011 22:59

viki

Ahoj milovníci kolobek,
jakou prosím nastavujete hodnotu na tachometru, při použití pláště Kenda - 16"x1,75.
Díky za odpověď. Zdraví Vás viki.


10.6.2011 0:12

Vlastik Prorok

Ahoj vsichni v Mibo. Myslim, ze byste na vase stranky meli dat odkaz na http://www.unitedsoles.com/
Protoze to, dela Vratka Pokorna v Australii pro deti s kolobezkou Mibo opravdu stoji za to, a my o ni prineseme clanek v dalsim cisle naseho casopisu N.I.LIFE , ktery vychazi v Severnim Irsku a zkusime neco podobneho provest pristi mesic tady, i kdyz ne v takovem rozsahu, protoze ten irsky strov je prece jen trosku mensi, nez Australie.


4.5.2011 17:17

Mira

Dobrý den,
Pro paní Petru.
Kolo 16" nelze vložit do vidlice 12" a nejde ani výměna vidlice. Rám na gepardu by se v předu zvedl o 8 cm.Musím Vás zklamat ale tato úprava není možná.
MIBO


29.4.2011 22:08

v.ptaszek

Dobrý den, Petro. Náhodou mám vytunovaného Geparda a také krejzynku. Jinak Geparda mám na svátek a Crazy na nákupy...Chtěl jsem jenom říct, že jsem uvažoval podobně jako Vy, ale pak jsem to vyřešil nákupem druhé brndy...a nelituju. Zdraví Vás Vl. Ptaszek


28.4.2011 13:28

Rosťa

Petro, jelikož mám Masterku, která má vpředu 16" a vzadu 12" a vidím ten rozdíl, tak si myslím, že minimálně bez výměny vidlice to nepůjde. Pokud se Vám výrobce neozve zde, tak mu zavolejte a zkuste se domluvit jaké jsou možnosti. Rosťa


27.4.2011 23:51

Petra

Dobrý den, zajimá mne, zda lze použít u koloběžky MIBO Gepard místo předního kola kola 12 1/2" velikost 16.

Děkuji za odpověď


20.4.2011 18:06

vlad.

Ještě jednou dobrý den, pane Rosťo. Když jsem na kolobce před těmi lety začínal, tak lidi byli chvíli v šoku, pak si zvykli na novou "turist.atrakci" ve městě, a dnes když jdu náhodou pěšky, tak se mně všichni ptají, proč nejsem na kolobce, včetně starosty. A usmívají se skoro všichni. A při těch pochůzkách po městě (banka,pošta,market,kostel...)to je perfektní přibližovadlo. Jinak další kolobky jedině u Miba...oni mají pořád vývoj dopředu. Láká mně Geroy... Zdraví Vladimír Ptaszek z Petřvaldu


18.4.2011 9:29

Rosťa

Dobrý den, pane Vladimíre, děkuji za povzbuzení. Je fakt, že nyní jezdím do práce na koloběžce každý den a časově to vychází podobně, někdy i lépe než s MHD. I v rušném městě se dá najít cesta klidnými ulicemi, třeba členitější což nevadí, neboť přechod z jízdy do chůze je snadný, myslím, že ve městě je to opravdu dosud nedoceněný dopravní prostředek.
Časem bych zkusil možná něco s většími koly, ale určitě zase Mibo.
Zdraví Vás Rosťa


17.4.2011 15:13

vlad.

Dobrý den, pane Rosťo. Také jsem před lety dvakrát zvolil MIBO, a opravdu nelituji. To stupátko ze spodu(škrtání o zem) vydrží dalších třeba dvacet let...Jinak jsem se vrátil ke kolobce v roce 1996, protože ty pády z kola mně už tehdy(ve 43 l.)začaly bolet. Nyní v 58 se cítím skvěle a z kolobky se nepadá, protože má nízko těžiště. Takže jezdím celý rok bez ohledu na počasí. A bahopřeji k Masterce.


9.4.2011 15:23

jirka

můj desetiletý kluk má koloběžku courage už čtvrtou sezonu a jenom spokojenost a to byste měli vidět co na tom dělá.


31.3.2011 15:01

Rosťa

Ahoj všichni,
ke koloběžce jsem se vrátil po 50 letech, což možná někdo z mého okolí vnímal jako důkaz začínající senility, ale já ji kupoval hlavně proto, že jízda na kole po silnicích v Brně mi už připomínala hazard a koloběžka je na chodníku přece jen více tolerovaná.
Koupil jsem si Master, tedy skládací a jsem spokojený, ze skládacího mechanismu rámu jsem měl trochu strach, že bude zdrojem problémů, ale zatím drží skvěle a koloběžce přidá na hmotnosti jen pár gramů. Největší výhodu skládačky vidím v tom, že ji můžu schovat do tašky, třeba špinavou a je uklizeno, což mi třeba u zabláceného kola stojícího v předsíni u manželky tak hladce neprojde.
Zatím se mi projevil pouze jeden problém na který by možná měl výrobce začátečníky, jako jsem já možná v návodu upozornit. U zadního kola se mi při brzdění o kousek posunul (protočil) plášť, což se pozná nakloněním ventilku, přestože jsem si myslel, že je duše nahuštěna dostatečně. Nebyla, všiml jsem si toho naštěstí dříve, než se ventilek utrhl. Zadní kolo je opravdu vzhledem k svému průměru nutné hustit hodně.
Oceňuji, že stupátko je nad zemí jen tak vysoko, jak je to nezbytné, člověk se tak daleko méně nadře. Důsledkem je však to, že spodkem občas křísnu o nějaký hrb, což má za následek rýhy, které mne mrzí. Napadlo mne, nešly by zespodu namontovat výměnné ocelové plechové pásky, které by nosníky stupačky chránily? Ale asi to není nutné, stěny nosníků jsou dost silné.
Závěr – spokojenost, nechci to zakřiknout. Výrobce jsem zvolil intuitivně a přestože nechci dělat zadarmo reklamu, tak si myslím, že jsem se trefil.
Rosťa


17.3.2011 2:30

David

Zdravim vsechny priznivce kolobehu.

Dnes mi dorazila nova kolobka Univers. Po vybaleni z krabice a sestaveni jsem neodolal a vyrazil jsem na testovaci jizdu vecerni Prahou (kocici hlavy a silnice). Po ujeti tech nekolika malo kilometru plne souhlasim s nazorem pana Ivose (jelikoz mam take nekolika letou zkusenost s Crazynou), ze komfort je nesrovnatelny. Odpruzena vidlice krasne vyhladi vsechny nerovnosti, a clovek nema "vyklepane" telo.


4.3.2011 14:23

Ivoš

Jezdil jsem na Crazyně asi 8 let.Proto se mě zalíbila koncepce s odpruženou vidlicí.Vibrace se nepřenáší do rukou a do páteře a jízda je velice komfortní nejen v terénu , ale i na silnici. Mám už něco natočeno (57) tak si to teď s novým strojem užívám.Vřele doporučuji tuto koncepci, protože ten rozdíl je obrovský.


2.3.2011 0:06

Vlad. Ptaszek

Toho Geroje, pane Ivo, Vám trochu závidím, pořád si říkám, jak se na něm jezdí...Zdraví Vlad.


25.2.2011 21:43

Jakub

Chtěl bych se zeptat jestli se koloběžka na sněhu neničí ?


24.2.2011 13:55

Ivoš

Zdravím Vás pánové,

I když to běžně nedělám, musel jsem Vám napsat, protože po prvních metrem s Geroyem jsem nadmíru nadšený z jízdních vlastností této kolobky.
Vidlici nezamykám, přesto je průměrná rychlost slušná a hlavně se skvělým komfortem.

Až budete mít vyvinutý přední nosič na odpruženou vidlici, dejte mě vědět, mám zájem.

Zdraví

Ivoš


11.2.2011 22:43

Bru

Nazdar spoluběžci.
Po dlouhé době koukám na stránky...a jsou mnohem lepší, než když jsem si kupoval první koloběžku. Což je asi tak sedm let. Ta původní pořád slouží, bez sebemenších problémů. A to jsem s ní řádil jako blázen. Mám chuť si udělat radost a přilít olej do ohně škarohlídům, kteří si myslí, že koloběžka je jenom pro děti (je mi 40, a koupit si novou. Takže už se těším na MIBO Univerze.
Tož přeju všem plno uspokojujícíh kilometrů

Bru


23.12.2010 23:39

Vlad.

Koukám, pane Ladislave, že už jste se z té první nehody oklepal, to je fajn. Také jezdím i v zimě,..hlavně na nákupy. Geroy mně láká (ale už mám dvě brndy), někdy bych ho chtěl aspoň vyzkoušet.


18.12.2010 14:39

Ladislav

Mam Geroye a ted snim valim v tomto zasneženem počasí a docela zabavne jezdení, parkrad mi ujede noha na ledu ale Kolobka nepodkluzuje a na ledu drzi pekne xD


22.10.2010 17:24

V.Ptaszek

Jenom jsem Ti, Břeťo, chtěl říct, že na těch dvou koloběžkách od Tebe jsem už najel 2000 km (bez nehody). Slouží velmi dobře, kdekdo je obdivuje. Díky za ně. Zdraví Vladimír Ptaszek z Petřvaldu. P.S. Ty nové stránky jsou fajn, vytisknul jsem si z nich ten blahodárný vliv koloběžky na zdraví člověka, abych mohl propagovat i z tohoto pohledu koloběžky Mibo.


22.10.2010 17:21

Miroslav Frais

Dobrý den, pane Michálku,
jako účastník sobotního FastFOOTu na Opálené 2010 jsem v rámci závodu Extreme vyzkoušel Váš model koloběžky typ Dextro. Měl jsem dosavadní zkušenost pouze s vlastní koloběžkou na kolech scooter. Vaše Dextro je dokonalá koloběžka pro downhill a neobjevil jsem jediný nedostatek (snad jen že před jednou jízdou jsem zjistil uvolněný přední rychloupínák-možná koloběžka sklouzla bokem po trávě). Chci Vám vyjádřit poklonu a absolutorium nejen za tento model, ale za celý sortiment koloběžek MIBO. Nepochybuji, zejména při 5 leté záruce na rám, že jsou to všechno dokonalé modely pro své určení. Zasílám video ze závodů
http://www.youtube.com/watch?v=_fVKjiEoOag
S pozdravem
Mira Frais


22.10.2010 17:16

Luboš Lindtner

Dobrý deň .
Vážený pán Michálek, posielam Vám fotografie kolobežky MIBO UNIVERS, v lete zakúpenej
vo Vašej predajni v Rožňove pod Radhoštem. Je to vynikajúci stroj,už vyskúšaný v teréne.
Nemá chybu a som s ňou veľmi spokojný. Jazdné vlastnosti má výborné, stabilita, vzhľad,
skrátka super. Práve sa chystám vyraziť do terénu, počasie má byť prijateľné. Budúce leto
prídeme do Rožňova a keď budete mať čas, zajazdíme si spolu. Všade Vám robíme s priateľkou
dobrú reklamu, len škoda že tu na Slovensku ešte zatiaľ kolobežky neprirástli ľuďom k srdcu.
Ale veríme, že sa to zmení. Chceme sa Vám poďakovať za skvelý obchod a za nádherné a vynikajúce kolobežky,
ktoré vyrábate pre ľudí.
Ďakujeme.
So srdečným pozdravom Ľubomír Lindtner a Eva Durdyová.


17.10.2010 12:01

Mio

Proti koloběžkám MIBO nic nemám.

Nedávno jsem si koloběžku udělal, tož nemá to chybu. Předtím jsem jezdil jen lehokola Stercl. Kolobrnda je zatív ve stadiu prototypu. Uveze mě, tedy 125 kg. Ale tolik už díky ní nemám. Postavená z oceli. Časem ji dovybavím tachometrem a kapotáží. A lakem. Nejdřív jí musím dát zabrat.

PS Zdravím toho maníka z MIBO, co vedle mně stánkoval kdysi dávno na SportShow Moderní žena v OL.


23.9.2010 16:06

Ladislav

Koupil jsem si Geroy došel v pořádku složení komponentú bylo jednoduché.
Krásně se na ní jezdí ale jako nováček jsem si nepřečetl techniku jízdy a při rychlosti asi 23 km/h jsem tvrde zmačknul brzdy nedelejte to xD
ps. ustál jsem to :)


4.8.2010 18:55

Vladimír Ptaszek z Petřvaldu

V letech 1996 - 2007 jsem najezdil na kolobrndě domácí výroby 9000 km. Pak ale přišel památný rok 2007 a přes internet jsem našel Mibo a zakoupil Krejzynu s profikoly a o rok později Geparda též s profikoly(na doporučení výrobce). Byly to perfektní nákupy. Od té do by jsem najezdil na nich přes 2500 km (jezdím i v zimě). Nedám na ně dopustit.a teď lehce pošilhávám po Gerojovi,a též po Turist ňú...


14.6.2010 17:59

Zdenda

Už přes dva měsíce si taky užívám koloběžku od Mibo. Můj model je poskládaný podle požadavků přímo na prodejně v Rožnově. Máte-li chut kouknout jak a co s kolobrndou, tak tu je menší blog 'Kolosvet aneb s kolobrndou svetem ...'
http://kolosvet.blogspot.com

Celkově jsem s kolobrndou spokojený, i když pár drobností se taky najde (jako třeba ukotvení špic na 'profi' ráfcích :(

Držím palec, at´ se sejdem na závodech v náhradním termínu ....


10.6.2010 11:25

Petr

Nedávno jsem kupoval Mibo Rivall...do města prostě paráda. Velice příjemné překvapení, užasné svezení...děláte to dobře :-)


14.5.2010 20:26

Radek

Dnes jsem si koupil vaší koloběžku "Masterku" a jsem nadšen.
Jezdí se na ní úplně luxusně, krásně se vejde do kufru auta...prostě relax.


7.5.2010 10:25

František Havlát

Zdravím všechny koloběžkové nadšence.Mám koloběžku od srpna 2009 a nedávno jsem oslavil 1000 skvěle ujetých km.Všude mi závidí a je to skvělý relax.Díky za to , že jste takový skvělý dopravní prostředek vyroboli. F


5.5.2010 23:24

Vlastik Prorok

Premiera probehla za ucasti TV kamer. KOlobezka sklidila velky obdiv a zavist. Je videt, ze i pocet navstevniku tohoto WEBu stoupl na 608 115 588. Jen tak dal.


27.4.2010 23:09

Vlastik

Na patek 30.4.2010 chystam velkou premieru. Kolobezka Mibo se poprve zucastni velkeho prujezdu Belfastem pod nazvem Belfast Critical mass. Najdete nas i na Facebooku. Myslim, Breto, ze bys mel zacit premyslet o vyrobe nejake neprustrelne kolobky, mela by jiste zde v Severnim Irsku uspech. Ja to risknu se svou kolobezkou s priznacnym nazvem Courage.


13.4.2010 11:14

Zdeněk

Dobrý den,

Děláte něco skládacího celohliníkového s odpruženými 18cm+ kolečky do cca 5kg?

Díky


7.4.2010 18:28

Jarda a Zuzka

Super stránky !!!!
Teď už jenom aby bylo pěkné počasí a do ulic..


2.4.2010 14:05

Kwandar

Nádherný web...good job! :P


2.4.2010 12:50

Benny

Gratuluji k novym strankam. Moc pekne


22.3.2010 12:29

Tomáš

Také se přídávám k pochvale. Nový web je opravdu pěkný!


21.3.2010 17:56

Petr

Musím pochválit nový web. Dle mého názoru je to rozhodně krok k lepšímu...jen tak dál.


Zpět na hlavní stránku: Koloběžka MIBO
Prohlédněte si Koloběžky MIBO v E-shopu.